1. 2. 3. 4. 5.    

2
2
 

Toyota Corolla WRC rallykrossz DIV1:

Móricz József Rallykrossz DIV1-es autója. MOTEC M800 ECU. Az autó eredeti Corolla WRC, sorszámozott kasztnival. Carlos Sainz ment vele a rally VB-n. Később rallykrosszra lett átalakítva, ezért nincs benne az aktív osztómű. Idén már új, egyedi motorral, GT35R turbóval. 6-os szekis X-track váltó és hajtás. Reiger gátlók. ALS, powershift, launch control és minden amit csak el lehet képzelni egy autóban. ELF üzemanyagot használ. Mindent ősszevetve szerintem ez az általam programozott legdurvább gép. Gyorsulása egy ütőképes drag autóéval vetekszik, ám ezt szinte bármilyen talajon képes produkálni, és ráadásul mindehez hajmeresztő kanyarsebesség is társul. Ellenben a végsebessége áttételtől függően mindössze 160-200 km/h.

 

     

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Mitsubishi EVO 6 Gr.A rally A8:

Trencsényi József rally versenyautója. MOTEC M48 ECU. Igazi 'A' csoportos gép. Ehhez az autóhoz már nem nagyon lehet hozzátenni. Az elmúlt évek alatt mindent megvalósítottunk benne amit a szabályok engednek. Gyakorlatilag egy felesleges csavar sincs az autóban. Ez az általam legtöbbet programozott autó. Az utolsó Nm-ek is maradéktalanul elő vannak csalogatva a motorból, számtalan programozással eltölött óra eredménye. HEXAN üzemanyagot használ. Kategóriájában igen ütőképes masina. Az éves országos bajnokságban elért már harmadik és második helyezést is.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Lancia Delta HF Integrale, rallykrossz H csoport :

Tulajdonképpen 2 db autóról van szó . A Kovács család rallykrossz autói. Apa és fiú versenyeznek. VEMS elektronika. ALS, rajt limiter, és minden egyéb. Érdekesség hogy az egyik autóban teljesen utcai motor van. Ennek ellenére a gépek 1.8 bar turbónyomáson üzemelnek, jelentősebb műszaki probléma nélkül.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Toyota Supra:

Talán már nem kell bemutatnom ezt a gépet, gyorsulási versenyről sokan ismerhetitek. 3 literes sorhatos turbós motor, komoly futómű, nagy fékek,VEMS ECU. Az autó folyamatosan fejlődik, és ennek hála egyre jobb időket is megy. Kiváncsi vagyok mit sikerül még kihozni a technikából. A versenyeken majd kiderül mit hoz a jövő. Egy kis burnout video itt látható. Jelenlegi legjobbja negyed mérföldön: 11.879 @ 203.4 km/h.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Toyota Celica:

Szintén dragra készült gép. Jelentős átalakításon ment át a technika. Épített motor egyedi szívósor, 2.5 bar nyomás 9300 RPM max fordulat! HKS KAI T51R turbó, csövezés, komoly futómű, nagy fékek, VEMS ECU. Lassan kezd összeállni az autó, de még mindig meg kell oldani 1-2 problémát. A legfontosabb hogy a tolós váltó végre elkészüljön, mert az utcai váltó gyakorlatilag használhatatlan ilyen fordulatszámon. Az autó egy régebbi futama itt látható. Eddigi legjobbja negyedmérföldön: 11.70 @ 200 km/h.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Renault Clio Turbo 1.2:

Az autóban egy mindössze 1.2 literes épített turbós motor van, VEMS ECU-vel. 140-145 LE az autó. Érdekes konfig, a tulajdonos mindennapi használatú autója. A könnyű karosszériával meglepően jól mozog a kocsi, és sikerült a fogyasztást is alacsonyan tartani. Városban is 6-7 literből kijön, de mégis olyan teljesítménynel rendelkezik mint egy kellemes 2 literes szívó moci. Hosszú váltó van benne, így utazásra is kiváló, szóval jólsikerült kis járgány szerintem.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Skoda Fabia 4x4 T16 autókrossz:

Kalmár Attila versenyautója. A gépben minden teljesen egyedi építésű. Full átalakított kasztni, motor hosszában, csőfutómű, négykerékmeghajtás, VEMS ECU. Mivel a semmiből épült az autó, ezért rengeteg probléma merült fel a készítés során, azóta pedig folyamatosan tökéletesedik az autó. Még mindig sok tennivaló van hátra, de azért egy-egy versenyen az ifjú pilóta már így is megmutatta hogy a dobogóra lehet kerülni az autóval. Sőt, ha a kocsi kinövi gyermekbetegségeit akkor komoly harcba indulhat a győzelemért is!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Ford Fiesta RS Turbo:

Szabyk mester drag autója. Harmadik helyezést ért el a 2008-as King Of Europe West-en! Azt hiszem ezt a gépet már nem kell bemutatnom, mindenki ismeri. Az autó nagyon okosan van megépítve, és nagyon erős is. A könnyű kasztnit játszi könnyedséggel mozgatja a 2 literes bioetanolos szárazkarteles motor, és a golyóscsapágyas turbo. Idén teljes átalakításon esett át. VEMS ECU-t használ. Az autó sokat erősödött, de még mindig jelentős tartalékok rejlenek benne. Egy ilyen autóval már komoly kihívás a programozás, hol, mikor, hogyan... és agyban is rá kell készülni a brutális élményre. Legjobbja negyedmérföldön: 10.47 @ 235 Km/h.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

BMW 318 rally2:

Matos Márton rally2-es versenyautója. 1.8 literes szívó motorral. VEMS ECU-vel. Hengerenkénti gyujtással működik az autó. Az egyik legerősebb szívómotoros gép amivel dolgom volt, természetesen a hasonló lökettérfogatúak között.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Mitsubishi EVO 6 Gr.A rally A8:

Botka Dávid versenyautója. A 2006-os szezon óta programozom a gépet. MOTEC ECU-t használ. Ez is egy igazi 'A' csoportos gép. Azt hiszem nem kell bemutatnom sem a pilótát sem az autót. Rengeteg elért eredményt tudhat magáénak. A rally bajnokság élvonalában minden versenyen találkozhatunk az autóval.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Hyundai Tiburon Turbo:

Ez egy igazi egyedi show car. Épített 2 literes turbós motor, VEMS ECU-vel. Az autó kívül belül teljesen átépítve, megszámlálhatatlan apróság és extra felszerelés van benne. Kiállításokon, összejöveteleken, és gyorsulási versenyeken is egyaránt találkozhattok vele.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

BMW e30 325ix turbo:

2.7 literes sorhatos turbós gép, Garrett golyóscsapágyas turbóval, épített motorral, VEMS ECU-vel. Az autó lassan kezd összeálni. Jelenleg 1.4bar-on üzemel. Meglehetősen erős. ALS, jartprogram is van már benne. De egy erősebb kuplung még hiányzik. A mostani szintert már eltekeri. Teljesítményt pontosan nem tudok mondani, de az sejtet valamit hogy a 6 db 720-as injektor 75%-os kihasználtsággal dolgozik.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Mitsubishi EVO 6 Gr.A rally A8:

Zambelly György versenyautója. Ez is egy full 'A' csoportos gép. MOTEC ECU-t használ. Mostanában egyre jobb eredményeket ér el a pilóta a géppel. A rally bajnokság élvonalában találkozhatunk a járgánnyal.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Toyota Supra turbo 2.5L:

A Respect MotorSport féle eredetileg duplaturbós soros 6 hengeres 2.5 literes supra. VEMS ECU, hengerenkénti gyujtással. ALS, rajtprogram. A motor azóta egy T4-es turbóval dolgozik. Hihetetlenül rugalmas és mégis nagyon erős. Ezt a kocsit akár receptre is felírhatná az orvos bárkinek...Igazi élményautó. Driftre is alkalmas, de drag-ban sem kell szégyenkeznie. Az elismert fékpadon megmértük a teljesítményt, 1.6bar -os nyomáson 507 LE és 700Nm! A teljesítménydiagramm itt látható. Hozzátenném még hogy az autóban az átalakítás óta több tízezer km van és hogy teljesen gyári motorbelsővel rendelkezik !! Néhány gyorsulós videót itt láthatunk. Legjobb negyedmérföldes eredménye: 12.1sec @ 198 Km/h.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Mazda 323 GTR rallykrossz H csoport:

Balázs Andás versenyautója. Ez egy nagyon komolyan megépített autó! Teljesen átépített karosszéria,X-track szekis váltóval, GTR motorral MOTEC ECU-vel. AZ autó hosszabb pihenő után tért vissza a 2007-es szezon utolsó versenyére. Sajnos múszaki probléma miatt nem tudta befejezni a versenyt, de már így is megmutatta mire képes. A következő szezonban még sokat várhatunk tőle!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Mazda 323 GTR rallykrossz H csoport:

Hajdu András versenyautója. Ez szintén egy komoly rallykrossz gép. AUTRONIC ECU-t használ, GTR motorral. Az autó különlegessége hogy lancia hajtáslánca van. A járgány már rengeteg eredményt elért eddig is, és reméljük hogy a jövőben is izgalmas versenyek résztvevője lesz.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Fiat XI/9:

Soma mester drag autója. A 2007-es szezonban 1.6-os 8 szelepes motorral indult. VEMS ECU, hatalmas turbó. A könnyű kasztniban nagyon bevált ez a konfig. Az autó elképesztően jó rajtra képes. 2.4 bar nyomáson 9000 rpm-ig lett felprogramozva, később itt megadta magát a moci. 2008-ban már 2 literes 16 szelepes motorral indul a gép. Ettől a fejlesztéstől jelentősebb LE-növekedést várunk, de a pályán majd eldől hogy mire lesz képes a masina. Reményeink szerint sikerül tovább javulnia. Néhány futam a régi idokbol, video itt. Eddigi legjobbja negyedmérföldön: 10.89 @ 200.2 Km/h.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Ford Escort Coworth:

A legendás escort cossie. Ritka darab. A tulaj lelkesen építi az autót, folyamatosan minden részlete tökéletesedik a gépnek. VEMS ECU. Még van mit szerelni rajta hogy igazán brutális gép legyen, de már jelenlegi állapotában is elég jól teljesít. Ha sikerül egy nagyobb turbót felrakni a motorra akkor jóval erősebb lehet a közeljövőben.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Fiat Uno Turbo:

A kis géppel drag versenyen találkozhatunk. Egyébként napi használatú járgány. VEMS ECU-vel. Jelenleg éppen egy GT28 turbót felszerelése folyik a gépre. A nagyobb turbótól reményeink szerint jelentősen erősödni fog az autó. Eddigi legjobbja negyedmérföldön: 14.074 @ 162.2 Km/h. - Az autót sajnos ellopták....

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

VW Golf GTi 16V:

Utcai gép, egyenlőre teljesen széria motorral, VEMS ECU-vel. 8LE-őt sikerült javítani rajta a gyári állapothoz képest. Egy komolyabb tuning motor építése folyamatban van.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
                   
 

1. 2. 3. 4. 5.    

KÖVETKEZŐ OLDAL>>