|
|
|
MITSUBISHI LANCER EVO 6 Rally A8.:
Pintér Laci A8-as Mitsubishije. Motec M48 ECU, és természetesen minden földi jó ami egy vérbeli groupA -s gépben csak lehet. Az autó kategóriájában is igen jól megy. A 2009-es Miskolc rallyn a csoport harmadik helyét szerezték meg vele. |
|
|
|
VW BORA COUPE 2.9L VR6 TURBO :
Teljesen egyedileg épített 3 ajtós VW Bora!!! Az autóban 2.9es VR6-os moci dolgozik, egy jókora golyóscsapágyas turbóval megfujva. VEMS komputert szereltünk bele aminek a segítségével az autó mostmár nagyon szépen működik. Nagyon jól kezelhető de egyben nagyon erős is. A kocsi egy igazi showcar, kívül belül hihetetlenül szép munka. Komplett bőrbelső, a motortérben elbujtatott kábelek, air-ride futómű, hatalmas fékek, és kerekek. Különböző autós bemutatókon gyakran látható a kocsi.
|
|
|
|
BMW V8 Drift :
Kovács Szabolcs frissen elkészült drift versenyautója. 3.5Literes V8 motor hajtja. VEMS ECU-t építettünk bele. Szekvenciális gyujtás és befecskendezés. Drift versenyeken hamarosan találkozhatunk az autóval és ifjú pilótájával. |
|
|
|
NISSAN 200 SX CA18DET :
Schubert Jácint nissan specialista versenyautója. Az autó egy teljesen profin megépített vérbeli versenygép. Csövezett, teljesen felújított kasztni. Tolós váltó, nagy fékek, komoly futómű, többtárcsás kuplung, golyóscsapágyas turbó. Az épített 1.8-as motorban csak a legjobb alkatrészek vannak, de ez az egész autóra is igaz! A cél a lehető legtöbbet kihozni az 1.8-as mociból. VEMS ecu-t építettünk bele. ALS, rajprogram, hengerenkénti trafók. Messze a legerősebb SX amiben valaha ültem! Igazi japán erőgép!
|
|
|
|
AE86 TURBO 1.6 hacsiroku :
Páhi Csaba rally versenyautója. Ez az első turbósított hacsiroku az országban. Kis költésgvetésből épült! A motorbelsőben mindössze egy többrétegű fém hengerfejtömítés volt a fejlesztés. Nagyobb injektorokat, nagyobb benzinpumpát, egy turbót, és VEMS ECU-t kapott. 1 bar-os turbónyomáson üzemel megbízhatóan, versenykörülmények között ALS-el. Az autó már több versenyen is borsot tört a sokmilliós gépcsodák orra alá, az egyik szakaszon például rekordsebességet futott a 2-literes 4 kerék hajtású turbós verdák között!!! Nagyon sok lehetőség rejlik még benne! |
|
|
|
MITSUBISHI LANCER EVO VIII. Rally A8.:
Budavári Zoli A8-as Mitsubishi EVO VIII-asa. Motec M800 ECU, és természetesen minden földi jó ami egy vérbeli groupA -s gépben csak lehet. Az autó E85-ös üzemanyagra lett felprogramozva. |
|
|
|
MITSUBISHI LANCER EVO VI. Rally A8.:
Bosch Peti Mitsubishi EVO VI-asa. Motec M48 ECU, E85-ös üzemanyagra felprogramozva. A 2009-es szilveszter rally-n láthattuk a gépet. |
|
|
|
TOYOTA CELICA GT4 Rally:
Nyugat Európába építettük azt a H csoportos celica GT4-t főleg murva versenyekre. VEMS ECU, ALS, rajtprogram, SD memória a computerben. A kocsi nagyon szépen muzsikál. Rally klasszikus. |
|
|
|
TOYOTA COROLLA 4WD:
Ez egy nagyon érdekes és különleges autó. A kis karosszériába ugyanis a tulajdonos befaragta a celica 4WD-s hajtásláncát a 2 literes turbómotorral együtt! VEMS ECU-t építettünk bele, ALS természetesen elengedhetetlen volt. Az eredmény egy igen jól autózható könnyű és fordulékony gép. Egyedi járgány hihetetlen menettulajdonságokkal. |
|
|
|
MITSUBISHI COLT 4WD TURBO 2.0:
Kecskés Roland autokrossz versenyautója, mellyel 2009-ben el is nyerte a bajnoki címet. A könnyű kis colt-ba van beépítve a galant turbó mechanikája. VEMS ECU, ALS. Az autó elképesztően rugalmas és mindig vannak erőtartalékai. Az elekronikát eredetileg nem én szereltem be, de aztán néhány dolgot változtattam a bekötésen is illetve át lett programozva. Az ügyes sofőr méltán nyerte el ezzel az egyedi géppel a bajnoki címet. Az autóról egy kis tesztvideót ITT tekinthettek meg. |
|
|
|
SUZUKI SWIFT GTI:
Az autó a szlalomversenyek állandó résztvevője, sokszor igen jó helyezést is ér el. Nagyon szépen és műszakilag igényesen építette meg a tulajdonos a mechanikát, illetve beszerelte a kábelezést is. Egy VEMS ECU-t keltettem életre benne, és versenykészre programoztam. |
|
|
|
Nissan 200SX 1.8T:
Egy újabb klasszikus nissanSX a bevált recept alapján. Kovácsolt motorbelső, erősített kuplung, golyóscsapágyas turbó, tolós váltó, VEMS, ALS, rajtprogram. Ennyi kell a boldogsághoz. |
|
|
|
LANCIA DELTA HF INTEGRALE 2.0T:
A rally mezőnyben ismert Notti versenyautójáról van szó. A régi technika egy új motort és egy VEMS computert kapott. ALS, rajtprogram kötelező volt. Az autó különlegessége hogy E85 üzemanyagot használ. A menetteljesítményen ez érződik is, nagyon szépen szól a gép. Ezt az autót öröm nézni és hallgatni. |
|
|
|
FORD SIERRA 2.0 TURBO DRIFT :
Zentai Attila drift autója. 2 literes zetec motor hajtja kovácsolt motorbelsővel és golyóscsapágyas garrett turbóval. A gép szíve VEMS ecu, E85-re felprogramozva. A tehetséges pilóta nagyon szépem megy a kocsival. Egy kis versenyzős video itt megtekinthető. |
|
|
|
FORD FOCUS 2.5 TURBO RWD DRIFT:
Zentai Sanyi drift autója. A kocsi elég különleges, a ford focus sport 5 hengeres turbómotorja hajtja egy golyóscsapágyas turbóval. A motort VEMS vezérli, E85-re felprogramozva. A motor hosszában lett beépítve és amennyire lehet hátra is van tolva. A kocsi súlyeloszlása így nagyon jó. A pilóta pedig ki is használja a kocsi tulajdonságait, rendkívül látványosan kezeli a gépet. Egy kis teszt videót itt lehet megtekinteni. |
|
|
|
FORD FIESTA 1.6:
Petrilla Krisztián 1.6-os szívómotoros rallykrossz autója. A kocsit VEMS ecu hajtja és E85-ös üzemanyagot használ. Dbilas szívósor, egyedi kipufogórendszer és a pilóta által saját kezűleg épített motor van beépítve. A géppel az ifjú pilóta már meg tudta csillogtatni tudását de további fejlesztések még folymatban vannak. |
|
|
|
DODGE VIPER GTS KOMPRESSZOR :
Az amerikai bika. 10 hengeres 8 literes bontatlan gyáti motor egy PAXTON kompresszorral és vízes intercoolerrel szerelve. A kompresszor mindössze 0.5 bar-t tölt de ez is elegendő a 700 lovas teljesítményhez. A kocsiba egy komplett kittet szereltek, de az elektronika nem működött jól. Végül hozzánk került és egy AEM motorvezérlőt tettünk bele nagyobb injektorokkal. A kocsi mostmár megbízhatóan működik, és mellesleg bivalyerős. |
|
|
|
TOYOTA SUPRA 3.0 TURBO:
Mindennapos használatban levő supra turbó. A tulaj a kocsit a saját izlésének megfelelően átalakította. 3MGTE motor egy nagyobbacska turbóval és az egészet VEMS ecu hajtja. A kocsi megmaradt kényelmes utitársnak de azért sietni is lehet vele ha néha szükséges. |
|
|
|
JEEP V8 :
Ez egy hihetetlenül szépen átépített igazi terepgép, szerintem valahol belül mindenki szeretne egy ilyet :). Corvette motor hajtja. Ikertrafók lettek felszerelve és VEMS lett beépítve amely csak a gyujtást vezérli de azt pontosan és megbízhatóan. A dög hihetetlenül nyomatékos, 1500-as fordulattól még negyedikben is elkaparnak a kerekei. |
|
|
|
TOYOTA RAV4 TURBO 4WD:
Ludescher Ádám szlalom versenyautója. A kocsi egyedülálló. RAV4 karosszériában az RMS által tuningolt 3SGTE turbómotor van, és mindez négykerékhajtással kombinálva. VEMS ecu-t építettünk be és E85-re lett behangolva, egészen 2 báros tubónyomásig. A kocsi a végletekig le van könnyítve. Ehhez a súlyhoz a 450LE körüli teljesítményű motor hihetetlen dinamikát biztosít. Kipróbálni csak erős idegzetűeknek ajánlott. Jelenleg az autó hűtésén kell még javítani kicsit. Az egyik futam belső felvételét itt lehet megtekinteni. |
|
|
|