1. 2. 3. 4. 5.    

2
2
 

MITSUBISHI LANCER EVO 6 Rally A8.:

Pintér Laci A8-as Mitsubishije. Motec M48 ECU, és természetesen minden földi jó ami egy vérbeli groupA -s gépben csak lehet. Az autó kategóriájában is igen jól megy. A 2009-es Miskolc rallyn a csoport harmadik helyét szerezték meg vele.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

VW BORA COUPE 2.9L VR6 TURBO :

Teljesen egyedileg épített 3 ajtós VW Bora!!! Az autóban 2.9es VR6-os moci dolgozik, egy jókora golyóscsapágyas turbóval megfujva. VEMS komputert szereltünk bele aminek a segítségével az autó mostmár nagyon szépen működik. Nagyon jól kezelhető de egyben nagyon erős is. A kocsi egy igazi showcar, kívül belül hihetetlenül szép munka. Komplett bőrbelső, a motortérben elbujtatott kábelek, air-ride futómű, hatalmas fékek, és kerekek. Különböző autós bemutatókon gyakran látható a kocsi.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

BMW V8 Drift :

Kovács Szabolcs frissen elkészült drift versenyautója. 3.5Literes V8 motor hajtja. VEMS ECU-t építettünk bele. Szekvenciális gyujtás és befecskendezés. Drift versenyeken hamarosan találkozhatunk az autóval és ifjú pilótájával.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

NISSAN 200 SX CA18DET :

Schubert Jácint nissan specialista versenyautója. Az autó egy teljesen profin megépített vérbeli versenygép. Csövezett, teljesen felújított kasztni. Tolós váltó, nagy fékek, komoly futómű, többtárcsás kuplung, golyóscsapágyas turbó. Az épített 1.8-as motorban csak a legjobb alkatrészek vannak, de ez az egész autóra is igaz! A cél a lehető legtöbbet kihozni az 1.8-as mociból. VEMS ecu-t építettünk bele. ALS, rajprogram, hengerenkénti trafók. Messze a legerősebb SX amiben valaha ültem! Igazi japán erőgép!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

AE86 TURBO 1.6 hacsiroku :

Páhi Csaba rally versenyautója. Ez az első turbósított hacsiroku az országban. Kis költésgvetésből épült! A motorbelsőben mindössze egy többrétegű fém hengerfejtömítés volt a fejlesztés. Nagyobb injektorokat, nagyobb benzinpumpát, egy turbót, és VEMS ECU-t kapott. 1 bar-os turbónyomáson üzemel megbízhatóan, versenykörülmények között ALS-el. Az autó már több versenyen is borsot tört a sokmilliós gépcsodák orra alá, az egyik szakaszon például rekordsebességet futott a 2-literes 4 kerék hajtású turbós verdák között!!! Nagyon sok lehetőség rejlik még benne!

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

MITSUBISHI LANCER EVO VIII. Rally A8.:

Budavári Zoli A8-as Mitsubishi EVO VIII-asa. Motec M800 ECU, és természetesen minden földi jó ami egy vérbeli groupA -s gépben csak lehet. Az autó E85-ös üzemanyagra lett felprogramozva.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

MITSUBISHI LANCER EVO VI. Rally A8.:

Bosch Peti Mitsubishi EVO VI-asa. Motec M48 ECU, E85-ös üzemanyagra felprogramozva. A 2009-es szilveszter rally-n láthattuk a gépet.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA CELICA GT4 Rally:

Nyugat Európába építettük azt a H csoportos celica GT4-t főleg murva versenyekre. VEMS ECU, ALS, rajtprogram, SD memória a computerben. A kocsi nagyon szépen muzsikál. Rally klasszikus.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA COROLLA 4WD:

Ez egy nagyon érdekes és különleges autó. A kis karosszériába ugyanis a tulajdonos befaragta a celica 4WD-s hajtásláncát a 2 literes turbómotorral együtt! VEMS ECU-t építettünk bele, ALS természetesen elengedhetetlen volt. Az eredmény egy igen jól autózható könnyű és fordulékony gép. Egyedi járgány hihetetlen menettulajdonságokkal.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

MITSUBISHI COLT 4WD TURBO 2.0:

Kecskés Roland autokrossz versenyautója, mellyel 2009-ben el is nyerte a bajnoki címet. A könnyű kis colt-ba van beépítve a galant turbó mechanikája. VEMS ECU, ALS. Az autó elképesztően rugalmas és mindig vannak erőtartalékai. Az elekronikát eredetileg nem én szereltem be, de aztán néhány dolgot változtattam a bekötésen is illetve át lett programozva. Az ügyes sofőr méltán nyerte el ezzel az egyedi géppel a bajnoki címet. Az autóról egy kis tesztvideót ITT tekinthettek meg.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

SUZUKI SWIFT GTI:

Az autó a szlalomversenyek állandó résztvevője, sokszor igen jó helyezést is ér el. Nagyon szépen és műszakilag igényesen építette meg a tulajdonos a mechanikát, illetve beszerelte a kábelezést is. Egy VEMS ECU-t keltettem életre benne, és versenykészre programoztam.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Nissan 200SX 1.8T:

Egy újabb klasszikus nissanSX a bevált recept alapján. Kovácsolt motorbelső, erősített kuplung, golyóscsapágyas turbó, tolós váltó, VEMS, ALS, rajtprogram. Ennyi kell a boldogsághoz.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

LANCIA DELTA HF INTEGRALE 2.0T:

A rally mezőnyben ismert Notti versenyautójáról van szó. A régi technika egy új motort és egy VEMS computert kapott. ALS, rajtprogram kötelező volt. Az autó különlegessége hogy E85 üzemanyagot használ. A menetteljesítményen ez érződik is, nagyon szépen szól a gép. Ezt az autót öröm nézni és hallgatni.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

FORD SIERRA 2.0 TURBO DRIFT :

Zentai Attila drift autója. 2 literes zetec motor hajtja kovácsolt motorbelsővel és golyóscsapágyas garrett turbóval. A gép szíve VEMS ecu, E85-re felprogramozva. A tehetséges pilóta nagyon szépem megy a kocsival. Egy kis versenyzős video itt megtekinthető.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

FORD FOCUS 2.5 TURBO RWD DRIFT:

Zentai Sanyi drift autója. A kocsi elég különleges, a ford focus sport 5 hengeres turbómotorja hajtja egy golyóscsapágyas turbóval. A motort VEMS vezérli, E85-re felprogramozva. A motor hosszában lett beépítve és amennyire lehet hátra is van tolva. A kocsi súlyeloszlása így nagyon jó. A pilóta pedig ki is használja a kocsi tulajdonságait, rendkívül látványosan kezeli a gépet. Egy kis teszt videót itt lehet megtekinteni.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

FORD FIESTA 1.6:

Petrilla Krisztián 1.6-os szívómotoros rallykrossz autója. A kocsit VEMS ecu hajtja és E85-ös üzemanyagot használ. Dbilas szívósor, egyedi kipufogórendszer és a pilóta által saját kezűleg épített motor van beépítve. A géppel az ifjú pilóta már meg tudta csillogtatni tudását de további fejlesztések még folymatban vannak.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

DODGE VIPER GTS KOMPRESSZOR :

Az amerikai bika. 10 hengeres 8 literes bontatlan gyáti motor egy PAXTON kompresszorral és vízes intercoolerrel szerelve. A kompresszor mindössze 0.5 bar-t tölt de ez is elegendő a 700 lovas teljesítményhez. A kocsiba egy komplett kittet szereltek, de az elektronika nem működött jól. Végül hozzánk került és egy AEM motorvezérlőt tettünk bele nagyobb injektorokkal. A kocsi mostmár megbízhatóan működik, és mellesleg bivalyerős.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA SUPRA 3.0 TURBO:

Mindennapos használatban levő supra turbó. A tulaj a kocsit a saját izlésének megfelelően átalakította. 3MGTE motor egy nagyobbacska turbóval és az egészet VEMS ecu hajtja. A kocsi megmaradt kényelmes utitársnak de azért sietni is lehet vele ha néha szükséges.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

JEEP V8 :

Ez egy hihetetlenül szépen átépített igazi terepgép, szerintem valahol belül mindenki szeretne egy ilyet :). Corvette motor hajtja. Ikertrafók lettek felszerelve és VEMS lett beépítve amely csak a gyujtást vezérli de azt pontosan és megbízhatóan. A dög hihetetlenül nyomatékos, 1500-as fordulattól még negyedikben is elkaparnak a kerekei.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA RAV4 TURBO 4WD:

Ludescher Ádám szlalom versenyautója. A kocsi egyedülálló. RAV4 karosszériában az RMS által tuningolt 3SGTE turbómotor van, és mindez négykerékhajtással kombinálva. VEMS ecu-t építettünk be és E85-re lett behangolva, egészen 2 báros tubónyomásig. A kocsi a végletekig le van könnyítve. Ehhez a súlyhoz a 450LE körüli teljesítményű motor hihetetlen dinamikát biztosít. Kipróbálni csak erős idegzetűeknek ajánlott. Jelenleg az autó hűtésén kell még javítani kicsit. Az egyik futam belső felvételét itt lehet megtekinteni.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2

 

 

                   
 

<< ELŐZŐ OLDAL

1. 2. 3. 4. 5.    

KÖVETKEZŐ OLDAL>>