1. 2. 3. 4. 5.    

2
2
 

BMW M5 TURBO:

DOMY mester M5 turbója Romániából. A kocsi nagyon igényesen meg van építve. 3,6l-es M5 motor, turbonetics turbóval és VEMS elektronikával. A kocsi 1,4bar-os turbónyomásig lett felprogramozva. Szekvenciális befecskendezést és gyujtást használ, valamint kézzel állítható a rajtprogram is. A kocsi jelenleg Románia legygorsabb BMW-je. Meg lett mérve még 1,1 baros nyomáson, ekkor 633LE teljesítményű volt, új mérés hamarosan lesz. De egyenlőre a futómű és a hajtás erősítése van folyamtban. Eddigi legjobb negyedmérföldes ideje 11.25 @ 216 km/h, de mindössze 2.0-ás 60 lábbal, azaz a rajtnál még nagyon sok időt veszít az autó. Egy tesztfutam itt látható.

 

     

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

NISSAN SKYLINE R33 GTS DRIFT:

Gondos Tomi driftautója volt. Sajnos a kocsi egy edzésen történt szerencsétlen baleset miatt porig égett. A kocsit LINKECU hajtotta és mind a karosszéria mind a futómű mind a motor, profi módon meg volt építve. A teljesítmény közepes nyomáson is 600LE felett volt már utcai benzinnel is, és E85 lett volna a cél. A kocsiról egy videót itt láthattok. R.I.P. R33

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

NISSAN SKYLINE R34 DRIFT :

A kocsi jól bevált recept alapján lészült. Gyári 2.5-ös motor, nagyobb turbó és injektorok, nagyobb intercooler és LINKECU. 1,4-es turbónyomással 400Le körüli teljesítménnyel a kocsi kiváló drift autóvá vált. Mellesleg a későbbiekben még rengeteg kiaknázatlan lehetőség rejlik benne.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

Toyota Supra 2JZ 3.0 TURBO:

A TUNINGÁRUHÁZ extrém suprájáról van szó. A kocsiban a legdurvább tuning van amit 2JZ motorból ki lehet hozni. Full egyedi motor, GT47-es turbó. 2200ccm-es injektorok, VEMS ecu. Az autó még mindig építés alatt van. Egyenlőre csak annyit mondok hogy a gyári teljesítményét már hozza....Ha sikerül befejezni akkor hallani fogtok róla eleget. De egyenlőre még csak nagyon kezdeti tesztelgetések vannak. A legelső kísérletek itt láthatóak. A többi majd kiderül...

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

BMW E36 1JZ:

Nagy Ádám "ÁDI" drift versenyautója. A kocsi durva. Full carbon karosszéria, profi futómű, toyota 1JZ 2,5 literes trubómotor. VEMS ecu-t építettünk be és E85-re lett felprogramozva. Érdekesség hogy a motor teljesen gyári és a turbók is azok, a programozás eredményeképpen 430LE-t és 600Nm-t sikerült kihozni belőle tartósan. A teljesítménydiagramm itt látható. A fiatal pilóta nagyos sikeresen kezeli a gépét, igazi közönségkedvenc. Végül egy videó a mérésről itt látható.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
 

TOYOTA SOARER 2JZ:

Tibisz új drift gépe ez a ritka toyota soarer. 2JZ motor került bele és VEMS ecu. A kocsi még nincs befejezve. Mind műszakilag mind a programon finomítani kell még, de már így is látszik a benne rejlő potenciál. Egy nagyon látványos edzés videót itt megnézhettek ahol a PGARAGE pilótái megmutatják hogyan is kell ezt a műfajt csinálni.

 

     
toyotawrc1

toyotawrc2

toyotawrc3

2
                   
 

<< ELŐZŐ OLDAL

1. 2. 3. 4. 5.